حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – راه اندازی آب نماهای سنگ فرش ولیعصر(عج)

شناسه : 12356 18 مارس 2018 - 16:07 463 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ،مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از راه اندازی آبنماهای سنگ فرش ولیعصر در این حوزه خبر داد. بر اساس این خبر نصرا…پور اظهار داشت : با توجه به اجرای طرح استقبال از بهار و آماده سازی سطح حوزه برای زیباسازی و نورپردازی های […]

پورتال شهرداری منطقه یک – راه اندازی آب نماهای سنگ فرش ولیعصر(عج)
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ،مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از راه اندازی آبنماهای سنگ فرش ولیعصر در این حوزه خبر داد.

بر اساس این خبر نصرا…پور اظهار داشت : با توجه به اجرای طرح استقبال از بهار و آماده سازی سطح حوزه برای زیباسازی و نورپردازی های لازم برای آبنماهای منطقه ، خوشبختانه آبنمای سنگ فرش ولیعصر راه اندازی و جلوه خاصی به این مسیر بخشیده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک افزود : با توجه به اینکه در فصل سرما آبنماها با مشکلاتی مواجه گشته و روشن نبودند، لذا طی اقدامات اساسی و ویژه ای برای آماده سازی در ایام عید خوشبختانه تمامی آنها تعمیر ، ترمیم و راه اندازی شده اند که هم اکنون شاهد روشن شدن این آبنماها هستیم.


.


.



امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.