حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – 14 پروژه عمرانی، ورزشی و تفریحی در شهرداری منطقه یک تبریز باصرف 9 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد

شناسه : 13236 12 می 2018 - 16:37 555 بازدید

مراسم افتتاح 14 پروژه عمرانی، ورزشی و تفریحی به محوریت مدیریت بحران با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با استقبال شهروندان برگزار شد . به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز ، احداث سالن چند منظوره بحران، خیابان 20 متری بعثت فرهنگیان، پل های عابر پیاده، کانال سرپوشیده، پیاده رو […]

پورتال شهرداری منطقه یک – 14 پروژه عمرانی، ورزشی و تفریحی در شهرداری منطقه یک تبریز باصرف 9 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد
پ
پ

مراسم افتتاح 14 پروژه عمرانی، ورزشی و تفریحی به محوریت مدیریت بحران با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با استقبال شهروندان برگزار شد .

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه 1 کلانشهر تبریز ، احداث سالن چند منظوره بحران، خیابان 20 متری بعثت فرهنگیان، پل های عابر پیاده، کانال سرپوشیده، پیاده رو سازی، پله گذاری در مناطق حاشیه نشین، توسعه باغ شمس تبریزی و احداث سرویس های بهداشتی در سطح منطقه یک از جمله این پروژه هاست .

شهردار منطقه یک تبریز در این مراسم با اشاره به محوریت بحران این پروژه گفت: توسعه زیرساخت های مقابله با بحران در مواقع غیر عادی و بروز حادثه های طبیعی از مهمترین وظایف شهرداری تبریز است .

محمد علی مولا خواه افزود: شهرداری منطقه یک با آغاز مطالعات مشترک با سازمان بحران در سطح حوزه آسیب سنجی های لازم برای تسهیل و تسریع خدمات دهی به شهروندان در مواقع غیر عادی را انجام داده است .

وی با بیان اینکه امید است این پروژه ها فقط کاربری ورزشی و تفریحی برای شهروندان داشته باشد، اظهار داشت: انتقال سریع شهروندان و اسکان آن ها در هنگام وقوع زلزله در سالن ها و فضاهای باز تفریحی و ورزشی از اصلی ترین اهداف اجرای این پروژه هاست .

گفتنی است چندین عابر پیاده در خیابانهای هفت تیر، توانیر، یوسف آباد، گلکار و احداث کانال سرپوشیده در ضلع شرقی خیابان گلکار، کانال سرپوشیده در ضلع شمالی خیابان عباسی، کانال خیابان عباسی، پیاده روسازی در خیابانهای چایکنار امام خمینی (ره)، هتل مرمر تا راهنمائی، پارک موزیکال، سربالائی ولیعصر، خیابان تپلی باغ، پله گذاری در مناطق حاشیه نشین، احداث سرویس بهداشتی و سالن چند منظوره بحران از جمله پروژه های قابل افتتاح است که به زودی تقدیم شهروندان گرامی خواهد شد .

 


به  گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.