حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اقدامات برف روبی و گشایش مسیرهای پر تردد در اولین دقایق بارش برف انجام پذیرفت.

شناسه : 9392 07 دسامبر 2017 - 5:42 327 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از اقدامات برف روبی و گشایش مسیرهای پر تردد در اولین دقایق بارش برف در سطح این حوزه خبر داد. براساس این گزارش مهندس حضرتی ضمن بیان این مطلب اشاره نمود: اکیپ های خدمات شهری با […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اقدامات برف روبی و گشایش مسیرهای پر تردد در اولین دقایق بارش برف انجام پذیرفت.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از اقدامات برف روبی و گشایش مسیرهای پر تردد در اولین دقایق بارش برف در سطح این حوزه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس حضرتی ضمن بیان این مطلب اشاره نمود: اکیپ های خدمات شهری با تجهیزات کامل از هفته های قبل آمادگی لازم را جهت مقابله با بارشهای برف و باران داشتند و به صورت کامل موارد لازم بررسی و پیش بینی شده بود.


.


.


وی اعلام داشت : تجهیزات کامل و نیروهای خادم همزمان در اولین دقایق بارشهای برف وارد مرحلۀ اجرائی و عملیاتی شدند که این امر باعث روان سازی و آرامش در رفت و آمد خودروهای در سطح منطقه گردید.

حضرتی گفت: نیروهای حوزه خدمات شهری به صورت سه شیقته آماده باش بوده و در صورت بروز هر مشکل بلافاصله در محل حاضر و اقدامات لازم را اعمال خواهند نمود.

 

.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.