حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – جامعه سالم در گرو ورزش است و پرداختن به آن در محیط کارمندی باعث ایجاد روحیه ای پر انرژی،پرنشاط و فعال در بین کارمندان خواهد بود.

شناسه : 7982 30 اکتبر 2017 - 11:48 356 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک با حضور در دیدار مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریزاعلام نمودند: جامعه سالم در گرو ورزش است و پرداختن به آن در محیط کارمندی باعث روحیه ای پر انرژی ،پرنشاط و فعال در بین کارمندان خواهد بود. براساس این گزارش مهندس مولاه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – جامعه سالم در گرو ورزش است و پرداختن به آن در محیط کارمندی باعث ایجاد روحیه ای پر انرژی،پرنشاط و فعال در بین کارمندان خواهد بود.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک با حضور در دیدار مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری تبریزاعلام نمودند: جامعه سالم در گرو ورزش است و پرداختن به آن در محیط کارمندی باعث روحیه ای پر انرژی ،پرنشاط و فعال در بین کارمندان خواهد بود.

براساس این گزارش مهندس مولاه خواه با اشاره به اهمیت ورزش کارمندی و تاثیرات مهم و مثبت آن در افزایش توان کاری و سلامت روح و جسم کارکنان اظهار نمود: اثرات ورزش کردن و فواید آن برکسی پوشیده نیست و نشاطی که انسان پس از ورزش پیدا میکند میتواند مستقیما بر نحوه عملکرد و تفکر آنان تاثیر گذارد.

وی گفت: با توجه به اینکه بسیاری از کارمندان پشت میز نشسته اند و ساعتهای مدید به همانگونه کار می نمایند و در حالت ثابت هستند نیاز است تا شرایطی ایجاد گردد که بتوانند تحرک پیدا کرده و از این یکنواختی بیرون آیند و این در سایه ورزش کارمندی امکان پذیر است.

مولاه خواه افزود:در این منطقه اقدامات شایسته ای برای مهیا نمودن فضای ورزشی فراهم گشته و بسیاری از کارکنان رشته های مختلف حضور یافته و به تقویت روح و جسم خود به ورزشهای مختلف می پردازند.

شایان ذکر است شهردار منطقه یک در دیدار مسابقات فوتسال کارمندی حضور یافته و باتیمهای شرکت کننده دیدار و گفتگو نمودند و تیم فوتسال منطقه یک به عنوان قهرمان پنجمین دوره لیگ یک فوتسال کارمندان شهرداری تبریز معرفی شدند.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.