حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – در تمامی شرایط آب و هوایی اجرای فعالیت‌های عمرانی شهرداری منطقه یک توقف ندارد

شناسه : 12185 09 مارس 2018 - 14:27 351 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای فعالیت‌های عمرانی منطقه در تمامی شرایط آب و هوایی خبر داد .  بر اساس این گزارش مولاخواه با بیان این مطلب که فعالیت‌های عمرانی منطقه یک با سرعت و دقت در حال اجرا بوده و چندین پروژه همزمان عملیاتی شده […]

پورتال شهرداری منطقه یک – در تمامی شرایط آب و هوایی اجرای فعالیت‌های عمرانی شهرداری منطقه یک توقف ندارد
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای فعالیت‌های عمرانی منطقه در تمامی شرایط آب و هوایی خبر داد .

 بر اساس این گزارش مولاخواه با بیان این مطلب که فعالیت‌های عمرانی منطقه یک با سرعت و دقت در حال اجرا بوده و چندین پروژه همزمان عملیاتی شده است اعلام داشت: پروژه‌های عمرانی سالن چند منظوره، آتش نشانی، ساختمان اداری وهمایش ولیعصر ، جدولگذاری و آسفالت ریزی و لکه گیری از جمله پروژه‌های است که هم اکنون توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه یک در حال اجرا می‌باشد.

.

 شهردار منطقه یک عملیات آسفالت ریزی در خیابان ولیعصرکوچه صدف و سایر کوچه های مربوطه ، زیرسازی و رویه آسفالت در کوی نسترن و مولوی اعتصامی و چند مسیر دیگر بالغ بر ۷۰ تن در شرایط جوی نامناسب و تندباد توسط همکاران معاونت فنی و عمرانی انجام پذیرفته است و امروز جمعه این اقدامات عملیاتی و به اتمام رسید .


.


.


.


.


.


.


.


.


.


 

 امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.