حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات آسفالت اساسی و دستی در سطح منطقه به آخرین ایستگاههای خود می رسد.

شناسه : 7260 10 اکتبر 2017 - 8:15 404 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی وعمرانی منطقه یک از رسیدن اجرای عملیات آسفالت اساسی و دستی سطح منطقه به آخرین ایستگاهها خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام نمود: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما و عدم امکان اجرای عملیات آسفالت ریزی و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات آسفالت اساسی و دستی در سطح منطقه به آخرین ایستگاههای خود می رسد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی وعمرانی منطقه یک از رسیدن اجرای عملیات آسفالت اساسی و دستی سطح منطقه به آخرین ایستگاهها خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام نمود: با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی و سرما و عدم امکان اجرای عملیات آسفالت ریزی و نظر به نیاز برخی از مسیرهای سطح حوزه ، خوشبختانه از فرصت پیش آمده و هوای مناسب استفاده و برخی از کوچه ها و مسیرهای منطقه را در سطح آسفالت ریزی اساسی قرار دادیم.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار داشت: اقدامات اساسی در حوزه آسفالت ریزی سطح منطقه یک فراگیر و وسیع بوده ودر  شش ماهه سخت سال هزاران تن آسفالت در خیابانها و کوچه هائی که طبق نظر کارشناسان و درخواست شهروندان نیاز به اقدام بود انجام یافته و در جهت رفع مشکلات عزیزان به انجام رسیده است.

 وی گفت: هم اکنون در ایستگاههای آخر  این حرکت قرار دادیم و آسفالت ریزی در خیابان های ایده لو،  رمضان دره سی، کوچه های مشرف به مسجد امام سجاد (ع)، خیابان عباسی، کوی مسجد شمعچیان بر اساس دستور کار اقدام و در حال اتمام است.


.


.

.

.

 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.