حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر (عج)

شناسه : 7214 09 اکتبر 2017 - 7:36 361 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه از پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر (عج) منطقه خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : این پروژه که یکی از مهمترین پروژه های در دست اقدام منطقه می باشد پس […]

پورتال شهرداری منطقه یک – پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر (عج)
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه از پیشرفت فیزیکی قابل توجه پروژه ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر (عج) منطقه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : این پروژه که یکی از مهمترین پروژه های در دست اقدام منطقه می باشد پس از کلنگ زنی، سریعاً اقدامات اجرائی آغاز و سرعت و دقت در اجرای آن قابل توجه بوده و هم اکنون در بخش قالب بندی فنداسیون ساختمان موتورخانه قرار دارد که با این پیشرفت فیزیکی بسیار قابل توجه می باشد.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اشاره نمود: این پروژه با 13 طبقه و زیربنای 13415 متر مربع و 900متر مربع ساختمان اجتماعات و زیربنای خدمات 3270 متر مربع توسط این معاونت در حال اجرا می باشد.

 


.


.


.


.


 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.