حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری ویژه برنامه های شب یلدا در مراکز فرهنگی سطح منطقه یک

شناسه : 9866 21 دسامبر 2017 - 6:39 456 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک از برگزاری ویژه برنامه های شب یلدا در مراکز فرهنگی سطح منطقه خبر داد. براساس این گزارش راستی اعلام داشت : جهت آشنائی با یکی از آئینهای ویژۀ پایان فصل پائیز که در تاریخ این مرز و بوم […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری ویژه برنامه های شب یلدا در مراکز فرهنگی سطح منطقه یک
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک از برگزاری ویژه برنامه های شب یلدا در مراکز فرهنگی سطح منطقه خبر داد.

براساس این گزارش راستی اعلام داشت : جهت آشنائی با یکی از آئینهای ویژۀ پایان فصل پائیز که در تاریخ این مرز و بوم و بویژه در آذربایجان از جایگاه خاصی برخوردار است برنامه های مفرح و ویژه ای تعریف گشته تا در سطح منطقه و مراکز فرهنگی برگزار گردد.

مدیر امور فرهنگی منطقه یک اشاره نمود: این برنامه ها که در خصوص شناساندن و آموزش تاریخ و رسوم ویژۀ شب یلدا برگزار می گردد در نظر دارد تا ضمن پاسداشت فرهنگ غنی ملی و بومی برای نسل آینده فرهنگ فرهیختۀ خود و ریشه های آن را باز شناسی نموده و از ترویج فرهنگ غرب که خطرات و آسیب های فراوانی دارد پیشگیری نماید.

وی گفت: در این مراسمات نقش مادر بزرگها و پدر بزرگها و هم نشینی خانواده ها و مهر و محبت آنها و قصه های کهن برای فرزندان ، سفره های شب یلدا و نمادهای آن و … از جمله مواردی است که به اطلاع شهروندان رسیده و در قالب برنامه های متنوع ارائه می گردد.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

 

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.