حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز طرحهای آموزشی استقبال از تبریز 2018 در سطح محلات منطقه یک

شناسه : 9540 12 دسامبر 2017 - 4:38 389 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک از آغاز طرحهای آموزشی استقبال از تبریز2018 در سطح محلات این منطقه خبر داد. براساس این گزارش راستی ضمن اعلام این خبر افزود: که طبق برنامه اعلام شده در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی و طرح […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز طرحهای آموزشی استقبال از تبریز 2018 در سطح محلات منطقه یک
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک از آغاز طرحهای آموزشی استقبال از تبریز2018 در سطح محلات این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش راستی ضمن اعلام این خبر افزود: که طبق برنامه اعلام شده در خصوص مسائل فرهنگی و اجتماعی و طرح آموزشهای شهروندان در راستای استقبال از تبریز 2018 و در جهت تعامل و همفکری و مشارکت شهروندان در این محلات و مدارس سطح حوزه توسط امور فرهنگی و اجتماعی منطقه برگزار می نماید.


.


.


.


مدیر امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک اظهار داشت: با توجه به حساسیت ویژه این رویداد تاریخی و نقش مهم شهروندان در مشارکت وهمدلی برای به ثمر رسیدن اهداف طرح مذکور ، این مدیریت اقدام به اطلاع رسانی و آموزشهای ویژه ای در جهت تولید محتوا برای شهروندان برای معرفی تمام جاذبه های گردشگری ، معرفی آثار و ابنیه و طبیت این کلانشهر ، شناساندن مفاخر آذربایجان ، علما، ادبا، شعرا، یادگاران 8 سال دفاع مقدس  و… نموده است.

و در جهت جذب گردشگر و نحوۀ برخورد با مهمانان عزیز و گرانقدر که همچون همیشه با گشاده روئی و مهمان نوازی شاهد این امر بوده ایم و همچنین آموزش مکالمات روز مره زبانهای خارجی و فعالیت در فضاهای مجازی و نحوۀ برخورد با آن که می توانند بخشی از دین خود را به شهر تبریز ادا کنند در این طرح گنجانده شده است .

راستی گفت: این طرح در مدارس ، محلات ، سرای محله ، کتابخانه های سطح منطقه ، فرهنگسرا ، پارک بانوان ، خانه سلامت و … به اجرا در آمده است.

 


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.