حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اقدامات انجام یافته مناطق حاشیه نشینی شهر در سطح این حوزه اساسی و زیربنائی است

شناسه : 7652 19 اکتبر 2017 - 9:22 271 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک کلانشهر تبریز در جریان بازدید شهردار منتخب تبریز، اقدامات انجام یافته در مناطق حاشیه نشینی شهر در سطح این حوزه را زیربنائی و اساسی خواندند. . براساس این گزارش مهندس مولاخواه که شهردار منتخب تبریز را در مسیر خیابان ملازینال همراهی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اقدامات انجام یافته مناطق حاشیه نشینی شهر در سطح این حوزه اساسی و زیربنائی است
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک کلانشهر تبریز در جریان بازدید شهردار منتخب تبریز، اقدامات انجام یافته در مناطق حاشیه نشینی شهر در سطح این حوزه را زیربنائی و اساسی خواندند.


.


براساس این گزارش مهندس مولاخواه که شهردار منتخب تبریز را در مسیر خیابان ملازینال همراهی می کردند از اقدامات انجام یافته در این حوزه گزارشاتی را ارائه نمودند که از آن جمله به : احداث پله در کوچه های شیبدار، لکه گیری، آسفالت اساسی ، جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز ، جمع آوری منظم زباله و نخاله و… اشاره نمود.

شهردار منطقه یک اظهار داشت : با توجه به وسعت مناطق حاشیه نشینی در سطح این حوزه  با انجام پروژه های مختلف  و اقدامات اساسی و زیربنائی در نظر داشتیم تا فاصله موجود بین مناطق راه کاهش داده و در این جهت گامهای اساسی و وسیعی انجام یافته و همچنان تداوم خواهد یافت.

 


.


.


.


.


 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.