حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – 150 هزار نفر در طرحهای فرهنگی اولویت بندی شدۀ منطقه قرارگرفتنه اند

شناسه : 12066 01 مارس 2018 - 6:58 351 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای  موفق طرحهای فرهنگی برای شهروندان در حوزه های مختلف خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه که به اهمیت مسائل فرهنگی و آموزشی در سطح جامعه اشاره نموده اند بیان داشت : اولویت فرهنگی منطقه ، آموزشهای شهروندی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – 150 هزار نفر در طرحهای فرهنگی اولویت بندی شدۀ منطقه قرارگرفتنه اند
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از اجرای  موفق طرحهای فرهنگی برای شهروندان در حوزه های مختلف خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه که به اهمیت مسائل فرهنگی و آموزشی در سطح جامعه اشاره نموده اند بیان داشت : اولویت فرهنگی منطقه ، آموزشهای شهروندی برای ارتقاء سطح حوزه های قانونمداری ، سلامت ، ارتباطات فی ما بین ، مشارکت اجتماعی ، کاهش آسیب های اجتماعی و … می باشد.


.


شهردار منطقه یک اعلام داشت : در طول سال 96 بالغ بر 150 هزار نفر از شهروندان این منطقه در طرحهای آموزش مذکور شرکت و از امکانات ایجاد شده در امور فرهنگی ، اجتماعی این حوزه بهره برداری نموده اند.

وی به کلاسهای آموزشی، پیشگیری از اعتیاد، مشاوره روانشناسی خانواده، کودک و تحصیل، ارتباطات اجتماعی صحیح و قانونمند، مشاروه های سلامت و تغذیه ، صرفه جویی در مصرف عمومی ، استفاده از اجناس وطنی، آموزش زبان و کامپیوتر و… اشاره نموده و اظهار داشتند: این اقدامات به صورت بسیار گسترده و در فرهنگسرا ، پارک بانوان ، خانه سلامت و کتابخانه های سطح منطقه اجراء و باعث شد تا رتبه اول حوزه فرهنگی و فعالیتهای پیرامون  آن را کسب نمائیم.

 


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.