حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – با کاشت انواع گل در سطح منطقه یک چهره شهر بهاری می شود

شناسه : 12203 10 مارس 2018 - 7:07 391 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از کاشت انواع گل در این حوزه و تغییر چهره شهر خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید نوروز و آمادگی بیش از پیش این منطقه دراستقبال از این فصل وسال […]

پورتال شهرداری منطقه یک – با کاشت انواع گل در سطح منطقه یک چهره شهر بهاری می شود
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از کاشت انواع گل در این حوزه و تغییر چهره شهر خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن عید سعید نوروز و آمادگی بیش از پیش این منطقه دراستقبال از این فصل وسال جدید  اقدامات وسیعی در حال انجام می‌باشد و در بخش های مختلف منطقه توسط کارکنان و کارگران خدوم ، عملیاتی گشته است.

شهردار منطقه یک اظهار نمود: کاشت گل در مسیرهای اصلی و پارک‌های سطح حوزه،کاشت گل بنفشه در خیابان توانیر ، گل کاری در پارک آتالار و آنالار ،و کاشت درخت ودرختچه در انبوه کاری جدید احداث پارک ولیعصر و… از جمله اقدامات حوزه فضای سبز می‌باشد که همچنان تداوم دارد.

 وی گفت: آسفالت ریزی و اصلاح خیابان ها ، زیر سازی و ترمیم آنها نیز در دستور کار قرار گرفته و در قالب برنامه‌های استقبال از نوروز در حال انجام می‌باشد.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.