حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – غذای پاکیزه انسان را در جهت کسب کمالات معنوی و حفظ ارزشهای اخلاقی یاری می بخشد.

شناسه : 7514 16 اکتبر 2017 - 19:46 309 بازدید

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، حجه السلام والمسلمین حاج آقا حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز با حضور در همایش بزرگ روز جهانی غذا در شهرداری منطقه یک اعلام نمودندکه غذای پاکیزه انسان را در جهت کسب کمالات معنوی و حفظ ارزشهای اخلاقی یاری می بخشد. براساس این گزارش […]

پورتال شهرداری منطقه یک – غذای پاکیزه انسان را در جهت کسب کمالات معنوی و حفظ ارزشهای اخلاقی یاری می بخشد.
پ
پ

 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، حجه السلام والمسلمین حاج آقا حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز با حضور در همایش بزرگ روز جهانی غذا در شهرداری منطقه یک اعلام نمودندکه غذای پاکیزه انسان را در جهت کسب کمالات معنوی و حفظ ارزشهای اخلاقی یاری می بخشد.

براساس این گزارش حاج آقا حمیدی ضمن حضور در این همایش و بازدید از بخشهای مختلف مسابقۀ بزرگ آشپزی که در جنب این همایش برگزار شده بود ، اهمیت دادن به غذای سالم و پاکیزه و حلال را یکی از مهمترین مسائل اجتماعی و فردی دانسته و اظهار نمودند: غذا و تغذیه در آموزه های دینی همچون سایر موضوعات مورد توجه قرار گرفته است مبدا پیدایش غذا از جانب خداوند است که جهت تندرستی ، تداوم حیات و توانمندی در انجام تکالیف به انسان عطا شده است.

دکتر حمیدی اعلام نمود: قریب به 250 آیه قرآنی و دهها روایت از معصومین (ع) بر اهمیت غذا و تغذیه دلالت می کنند و حضرت امام رضا (ع) فرمودند: که سلامتی و پایداری بدن و همچنین بیماری آن به غذا و نوشیدنی است.

وی اظهار داشتند: خداوند بین تغذیه کافران و مومنان تفاوت قائل شده است و باید دانست غذایی که آمده است آیا حلال است یا حرام؟ چه مقدار غذا باید خورد؟ چند وعده باید خورد؟ آداب خوردن غذا چیست؟ و همه اینها در نگاه اسلام اهمیت دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کلانشهر تبریز از این اقدام شایستۀ شهرداری منطقه یک تقدیر نمودند و حضور بانوان آشپز و کدبانو را در این همایش مغتنم دانسته و از کلاسهای آموزشی که معاونت فرهنگی منطقه در این راستا تشکیل ، قدردانی نموده و از بخش مسابقه آشپزی در روز جهانی غذا که در خانه سلامت شهرداری منطقه یک ترتیب یافته بود  بازدید بعمل آوردند.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.