حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – بار دیگر حضور با عظمت ،شکوه و قدرت مردم انقلابی ایران جهان را متحیر نمود.

شناسه : 11684 12 فوریه 2018 - 6:39 385 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن 96، با برنامه تلویزیونی تبریزیم گفتگو نموده و اعلام داشت: بار دیگر عظمت ،شکوه و قدرت مردم انقلابی ایران جهانیان را متحیر نموده است . بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت: این حضور […]

پورتال شهرداری منطقه یک – بار دیگر حضور با عظمت ،شکوه و قدرت مردم انقلابی ایران جهان را متحیر نمود.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک ضمن حضور در راهپیمایی 22 بهمن 96، با برنامه تلویزیونی تبریزیم گفتگو نموده و اعلام داشت: بار دیگر عظمت ،شکوه و قدرت مردم انقلابی ایران جهانیان را متحیر نموده است .

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه بیان داشت: این حضور نشان از پاسداشت خون شهدا ،آرمانهای امام راحل ،لبیک به مقام معظم رهبری و دفاع از میهن اسلامی بوده و سیل خروشان وحدت و همدلی بار دیگر در صحنه های غیرت وشرافت نمایانگر شد .

وی گفت:شهرداری منطقه یک نیز دوشادوش مردم غیور تبریز در صفهای بزرگ راه پیمایی شرکت نموده و در این سیل خروشان همچون قطره ای به اقیانوس غیرت و عزت مردمی پیوست .


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.