حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – 35 هزار متر مربع پیاده رو سازی در سطح معابر منطقه یک نقطه عطفی در اجرای پروژه های عمرانی

شناسه : 8427 11 نوامبر 2017 - 5:49 514 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک 35 هزار متر مربع پیاده روسازی در سطح معابر این منطقه را نقطه عطفی در اجرای پروژه های عمرانی دانست. براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این خبر افزود: ایمنی یکی از عوامل مهم در مسیرهای پیاده روها می باشد […]

پورتال شهرداری منطقه یک – 35 هزار متر مربع پیاده رو سازی در سطح معابر منطقه یک نقطه عطفی در اجرای پروژه های عمرانی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک 35 هزار متر مربع پیاده روسازی در سطح معابر این منطقه را نقطه عطفی در اجرای پروژه های عمرانی دانست.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این خبر افزود: ایمنی یکی از عوامل مهم در مسیرهای پیاده روها می باشد چرا که در صورت نا ایمن بودن مسیر از تمایل شهروندان به استفاده از این مسیرها و انتخاب روش پیاده روی به عنوان یک روش جابه جائی کاسته می شود و این امر باعث عدم تحرک در شهروندان خواهد گردید و تمایلی به پیاده روی نخواهند داشت.

شهردار منطقه یک گفت: راحتی ، فاکتور مهمی در تشویق افراد به پیاده روی می باشد و عوامل مهمی می تواند در اصل راحتی عابرین نقش ایفا نماید از جمله ؛ عدم ایجاد شیب ، عدم لغزندگی ، عدم سطوح ، یکنواختی مسیر ، استاندارد بودن ، مسیر مشخص برای معلولین، ایمنی مسیر ، زیبائی ، پیوستگی و… که باعث تشویق شهروندان به پیاده روی و عدم استفاده از وسایل نقلیه خواهد شد.


وی ضمن اشاره به این موارد اظهار داشت : طی 6 ماه گذشته اقدامات انجام یافته در حوزه پیاده رو سازی که یکی از مهمترین پروژه های عمرانی این منطقه محسوب می گردد قابل توجه بوده و بسیاری از مسیرهای شریانی و پر تردد در طرح اصلاح و ساماندهی وضعیت پیاده رو سازی قرار گرفته که هم اکنون 35 هزار متر مربع از سطح منطقه که نقطه عطفی در حوزه عمرانی می باشد شامل طرح مذکور گردیده و در حال اتمام می باشد.

مولاخواه بیان داشت : این پروژه در کنار چندین پروژه مهم و اساسی منطقه یک قرار گرفته است که خوشبختانه با سرعتی چشمگیر در آستانۀ تبریز 2018 و با همت همکاران سخت کوش و متخصص در معاونت فنی و عمرانی منطقه یک انجام یافته  و هم اکنون شاهد ایجاد فضائی زیبا ، پویا ، منطقی و روان در سطح حوزههستیم.

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.