حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح رهاسازی پای درختان در سطح منطقه آغاز شد.

شناسه : 11421 01 فوریه 2018 - 4:39 313 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه یک از رهاسازی پای درختان این حوزه خبر داد. مهندس دلدار هدف از این اقدام را تنفس تازۀ درختان در ریشه و آبرسانی آنان دانسته و اعلام داشت : با توجه به اینکه بسیاری از پای درختان پس از گذشت […]

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح رهاسازی پای درختان در سطح منطقه آغاز شد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس دلدار مدیر فضای سبز منطقه یک از رهاسازی پای درختان این حوزه خبر داد.

مهندس دلدار هدف از این اقدام را تنفس تازۀ درختان در ریشه و آبرسانی آنان دانسته و اعلام داشت : با توجه به اینکه بسیاری از پای درختان پس از گذشت مدتها پراز نخاله و سنگ و کلوخ گشته و انباشت آن باعث تضعیف رشـد درخـت و آبــرسانی مستقیم می گردد لذا اقدام لازم جهت آزادسازی پای  درختان توسط این واحد آغاز شده است.


.


.


مدیر فضای سبز منطقه یک اظهار داشت : متاسفانه برخی از افراد در ساخت و سازهای منازل مسکونی باعث تجمع نخاله ها در پای درختان شده اند و گاهی سیمان و ماسه و… انباشت گشته و مانع رشد طبیعی و آبرسانی بموقع به درختان می گردد که ضمن در نظر گرفتن تمهیدات جهت جلوگیری از این اقدامات طرح مذکور را اجرائی نموده و در خیابان تبریز ما و کوچه های فرعی در حال برش  با کاتر و آزاد سازی پای درختان هستیم.

 


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهرتبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.