حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – معاون فرهنگی شهرداری منطقه یک در حوزه برنامه های فرهنگی و هنری موفق به کسب رتبه برتر شد.

شناسه : 10631 10 ژانویه 2018 - 5:33 296 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی اجتماعی منطقه یک رتبه برتر برنامه های فرهنگی، هنری در عرصه غنی سازی اوقات فراغت شهروندان محترم در سال 1396 را دریافت نمودند. بر اساس این گزارش طی مراسمی با حضور شهردار محترم کلانشهر تبریز دکتر شهین باهر ، معاون فرهنگی اجتماعی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – معاون فرهنگی شهرداری منطقه یک در حوزه برنامه های فرهنگی و هنری موفق به کسب رتبه برتر شد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی اجتماعی منطقه یک رتبه برتر برنامه های فرهنگی، هنری در عرصه غنی سازی اوقات فراغت شهروندان محترم در سال 1396 را دریافت نمودند.

بر اساس این گزارش طی مراسمی با حضور شهردار محترم کلانشهر تبریز دکتر شهین باهر ، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز و شهرداران و معاونین فرهنگی سازمانها و مناطق ده گانه شهرداری و پس از ارزیابی بعمل آمده در جریان برگزاری رویدادهای فرهنگی ، شهرداری منطقه یک موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق و سازمانهای شهرداری تبریز شده و لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر شهین باهر به معاون فرهنگی منطقه یک آقای رامین راستی اهدا گردید.

در این لوح آمده است : با یاری خداوند متعال ، در سایه تلاشهای شبانه روزی همکاران محترم مناطق و سازمانهای تابعه، شهرداری تبریز موفق به کسب برتر در عرصه غنی سازی اوقات فراغت شهروندان محترم در سال 1396 شده است.

بر اساس ارزیابیهای بعمل آمده در جریان برگزاری این رویداد فرهنگی ، شهرداری منطقه یک موفق به کسب رتبه برتر در بین مناطق و سازمانهای شهرداری شده ، لذا ضمن اهدای این لوح به رسم یادبود، از مشارکت ، مسئولیت پذیری ، حسن تعهد جنابعالی در خدمت رسانی بی منت به شهروندان فهیم و برگزاری موفق این برنامه ها تقدیر و تشکر می نمائیم.

شهرداری منطقه یک این موفقیت را به تمامی همکاران سخت کوش و خدوم مردم در این منطقه بویژه در معاونت فرهنگی و اجتماعی تبریک عرض می نماید.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.