حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – ترویج فرهنگ پاسخگوئی بر خاسته از اعتقاد به جایگاه خادم و مخدوم و رابطه مسئولین و مردم بسیار حائز اهمیت است.

شناسه : 7225 09 اکتبر 2017 - 8:36 301 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در 22 مین جلسه ملاقات عمومی با شهروندان به اهمیت ترویج فرهنگ پاسخگوئی برخاسته از اعتقاد به جایگاه  خادم  و مخدوم و رابطه مسولین و مردم اشاره نمود. براساس این گزارش مهندس مولاخواه درجلسه ملاقات عمومی با شهروندان این منطقه اعلام […]

پورتال شهرداری منطقه یک – ترویج فرهنگ پاسخگوئی بر خاسته از اعتقاد به جایگاه خادم و مخدوم و رابطه مسئولین و مردم بسیار حائز اهمیت است.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در 22 مین جلسه ملاقات عمومی با شهروندان به اهمیت ترویج فرهنگ پاسخگوئی برخاسته از اعتقاد به جایگاه  خادم  و مخدوم و رابطه مسولین و مردم اشاره نمود.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه درجلسه ملاقات عمومی با شهروندان این منطقه اعلام داشت : یکی از عواملی که در سرنوشت هر سازمانی اهمیت و ارزش اساسی دارد و آن را در نیل به هدف های آن سازمان یاری می دهد ، کیفیت رابطه مجموعه با افراد یا بخشهائی است که با آن سروکار دارند.


.


.


شهردار منطقه یک افزود: هر اندازه ارتباط مسولین با مردم به طور مفید، مستمر و به شکل موثری گسترش یافته باشد، به همان اندازه سازمان در دستیابی به اهداف خود موفق تر است و بدون شک یکی از مهمترین وظایف مسئولین ایجاد ارتباطات دوسویه مردمی است.

وی گفت: به لحاظ اهمیت غیر قابل انکار ، ارتباطات مردمی از میان سایر نقشهای تعریف شده مسئولین نمایان تر و بارزتر است ، در این ارتباط دوسویه چهره به چهره، اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، شناخت و رفع فوری برخی از مشکلات مراجعین و پاسخگوئی صریح و شفاف از مباحثی است که باید مدنظر قرار گرفته شود و دراین شهرداری سعی  می نمائیم سر لوحۀ کارهای خود قرار داده و در این راستا حرکت نمائیم.

مولاخواه ضمن مهم بر شمردن تداوم دقیق روزهای ملاقات عمومی ابراز داشت : سعی نموده ایم هر گاه شهروندان نیاز به همفکری و یا ارتباط با مسئول ذیربط و همچنین اینجانب راداشته باشند بتوانند به راحتی به این امر دست یافته و با درهای بسته مواجه نباشند و این در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

شایان ذکر است ملاقاتهای مردمی در شهرداری منطقه یک بدون وقفه در روزهای دوشبه هر هفته برگزار و به تشخیص شهردار منطقه در روزهای دیگر هفته نیز نسبت به نیاز شهروندان برگزار می گردد.

 


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.