حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – تمامی مسیرهای سطح منطقه به همت عوامل حوزه خدمات شهری روانسازی شد

شناسه : 13126 29 آوریل 2018 - 18:23 509 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری منطقه 1 از روانسازی مسیرهای سطح منطقه به همت عوامل این معاونت خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس حضرتی اعلام نمود: با توجه به اطلاع این معاونت از بارندگیهای فصلی، خوشبختانه تمهیدات لازم از سوی همکاران بعمل آمد […]

پورتال شهرداری منطقه یک – تمامی مسیرهای سطح منطقه به همت عوامل حوزه خدمات شهری روانسازی شد
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری منطقه 1 از روانسازی مسیرهای سطح منطقه به همت عوامل این معاونت خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس حضرتی اعلام نمود: با توجه به اطلاع این معاونت از بارندگیهای فصلی، خوشبختانه تمهیدات لازم از سوی همکاران بعمل آمد و تمامی نیروهای حوزۀ خدمات شهری آماده باش کامل بودند.

معاون خدمات شهری اظهار نمود: به محض بارش شدید باران و آبگرفتگی در چند مسیر سطح منطقه ، تمامی عوامل با حضور سریع از تجمیع آب جلوگیری نمودند و البته به دلیل ریختن نخاله و زباله توسط برخی شهروندان در کانالها و جوبهای سطح حوزه مسیرهائی از منطقه دچار خلل شد که به سرعت عملیات مورد نیاز انجام و روانسازی انجام یافت.

وی گفت : هم اکنون تمامی نیروهای این حوزه در حال آماده باش می باشند و تا رفع تمامی موانع اقدامات لازم را بعمل خواهند آورد.

 


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.