حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز اجرای پروژه لوله گذاری آب خام در راستای صرفه جوئی در مصرف آب

شناسه : 8826 21 نوامبر 2017 - 7:07 287 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک از آغاز اجرای پروژه لوله گذاری آب خام در سطح این منطقه خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور ضمن اعلام این خبر افزود: در جهت صرفه جویی در مصرف آب مخصوصاً در هنگام آب رسانی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز اجرای پروژه لوله گذاری آب خام در راستای صرفه جوئی در مصرف آب
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک از آغاز اجرای پروژه لوله گذاری آب خام در سطح این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور ضمن اعلام این خبر افزود: در جهت صرفه جویی در مصرف آب مخصوصاً در هنگام آب رسانی به فضاهای سبز و درختان سطح منطقه،عملیات ویژه ای در این خصوص انجام پذیرفته و لوله گذاری سطح منطقه عملیات ویژه ای در این خصوص انجام پذیرفته و لوله گذاری آب خام در همین راستا اقدام گردیده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار داشت : این پروژه که در جهت جلوگیری از هدر رفتن آب ، نقش بسزائی دارد ، از چهار راه شریعتی ولیعصر آغاز و تا ضلع غربی میدان فهمیده ادامه خواهد داشت .

وی گفت : طول این پروژه حدود یک کیلومتر بوده و هم اکنون توسط این معاونت آغاز و به سرعت تداوم دارد.

 


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.