حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – عملیات جوشکاری پله های پل عابر گذر خیابان هفت تیر به اتمام رسید.

شناسه : 11795 17 فوریه 2018 - 6:03 385 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اتمام عملیات جوشکاری پله های عابرگذر خیابان هفت تیر خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور ضمن اشاره به اجرای چندین پل عابر پیاده در سطح منطقه جهت کاهش خطرات جانی شهروندان و روان سازی تردد […]

پورتال شهرداری منطقه یک – عملیات جوشکاری پله های پل عابر گذر خیابان هفت تیر به اتمام رسید.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اتمام عملیات جوشکاری پله های عابرگذر خیابان هفت تیر خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور ضمن اشاره به اجرای چندین پل عابر پیاده در سطح منطقه جهت کاهش خطرات جانی شهروندان و روان سازی تردد و ترافیک شهری در نقاط مهم سطح حوزه از جمله پل واقع در خیابان هفت تیر از اتمام عملیات جوشکاری پله های این پل خبر داد.

 معاون فنی و عمرانی منطقه یک گفت: به زودی شاهد بهره برداری از این پل خواهیم گشت و شهروندان گرامی می توانند از آن استفاده و شاهد کاهش مشکلات پیش آمده در این مسیر باشیم.

 


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.