حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای برنامه آموزش، آشنایی با نحوه استعلام بر چسب اصالت و سلامت کالا در خانه سلامت این منطقه

شناسه : 7701 21 اکتبر 2017 - 10:51 332 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک  از ارای برنامه آموزشی آشنائی با نحوه استعلام برچسب اصالت و سلامت کالا در خانه سلامت این منطقه خبر داد. براساس این گزارش راستی اعلام نمود: جهت اشنائی شهروندان با کالاهای استاندارد و سالم و برچسب های مواد […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای برنامه آموزش، آشنایی با نحوه استعلام بر چسب اصالت و سلامت کالا در خانه سلامت این منطقه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک  از ارای برنامه آموزشی آشنائی با نحوه استعلام برچسب اصالت و سلامت کالا در خانه سلامت این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش راستی اعلام نمود: جهت اشنائی شهروندان با کالاهای استاندارد و سالم و برچسب های مواد غذایی، آشامیدنی، آرایش و بهداشتی یکدوره کلاسهای آموزشی ویژه در خانه سلامت این منطقه برگزار گردید.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک اظهار داشت : این کلاسها جهت آشنائی بیشتر شهروندان در جهت نحوه استعلام بر چسب اصالت و سلامت کالا که اقدامی نوین درراستای مبارزه با قاچاق و تقلب می باشد و این امر در جهت ارتقاء سلامت جامعه و با هدف شناسایی کالای غیر مجاز از کالای مورد تایید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تولید کنندگان داخلی انجام پذیرفت.

وی گفت این کلاسها با شعار نشان ایمنی و سلامت بالاترین نشان کیفیت و ایمنی محصولات تولیدی در کشور ، با همکاری معاونت غذا و دارویی دانشگاه علوم پزشکی و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهردارری منطقه یک در ساختمان خانه سلامت برگزار گردید.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.