حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – حقوق شهروندی ، حقوق بشر و دست یافتن به قوانین و شناخت خود در جامعه نیازمند سواد است.

شناسه : 10231 31 دسامبر 2017 - 10:11 307 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیر امور امور فرهنگی اجتماعی  منطقه یک در همایش تجلیل از سواد آموزان این منطقه ، حقوق  شهروندی ، حقوق بشر و دست یافتن به قوانین و شناخت انسان در جامعه  را نیازمند سواد دانست. بر اساس این گزارش راستی ضمن علام این […]

پورتال شهرداری منطقه یک – حقوق شهروندی ، حقوق بشر و دست یافتن به قوانین و شناخت خود در جامعه نیازمند سواد است.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیر امور امور فرهنگی اجتماعی  منطقه یک در همایش تجلیل از سواد آموزان این منطقه ، حقوق  شهروندی ، حقوق بشر و دست یافتن به قوانین و شناخت انسان در جامعه  را نیازمند سواد دانست.

بر اساس این گزارش راستی ضمن علام این مطلب افزود: با توجه به تشکیل کلاسهای سواد آموزی برای مادران و بانوان سطح منطقه و ترغیب و تشویق آنان به این مهم ، خوشبختانه پس از اعلام موجودیت این کلاسها شاهد ثبت نام وسیعی از شهروندان گرامی در این کلاسها گشته ایم و پیشرفت  بسیاری را شاهد بوده و از بانوان سواد آموز به جهت ترقی، تجلیل بعمل می اوریم.

مدیر امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک در این همایش اظهار نمود: برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و مصنون داشتن فرزندانمان باید از علم و دانش و اطلاعات روز مطلع باشیم و فاصلۀ خود را با فرزندانمان کمتر نمائیم و این مشخصاً از سوی مادران گرانقدر باید مورد حساسیت قرار گرفته و آنان به این مهم دقت عمل نمایند.

راستی گفت : از هر 3 نفر بیسواد در جهان متاسفانه دو نفر آنان زنان هستند. که این آمار توسط سازمان یوسکو اعلام گشته و باید این را تغییر داده و به واسطه علم آموزی آن را به صفر رساند.

وی اشاره نمود: دسترسی به توسعۀ همه جانبه ، عبور از خط فقر ، تیره بختی و مشکلات پیرامون آن با آموختن سواد و دانش و اگاهی امکان پذیر است و یگانه را از موفقیت در جامعه همانا سواد آموزی است که چشم بینایی مردم بوده و زمانیکه سواد نباشد چشم چیزی جز سیاهی را دریافت نخواهند کرد.

شایان ذکر است در این مراسم از سواد آموزان تجلیل و هدایائی به آنان و مربیان مربوطه از سوی امور فرهنگی منطقه یک اهداء گردید.

 

.

.

.

.

.

.

.

.

 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.