حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز ایمن سازی مسیرهای سطح مدارس منطقه با علائم راهنمائی

شناسه : 8784 20 نوامبر 2017 - 7:51 300 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از آغاز طرح ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس منطقه با علائم راهنمائی و ترافیک خبر داد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام نمود: به منظور آرام سازی ترافیک و کاهش تصادفات ناشی از سرعت بیش از حد مجاز در برخی مقاطع […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز ایمن سازی مسیرهای سطح مدارس منطقه با علائم راهنمائی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از آغاز طرح ایمن سازی مسیرهای منتهی به مدارس منطقه با علائم راهنمائی و ترافیک خبر داد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام نمود: به منظور آرام سازی ترافیک و کاهش تصادفات ناشی از سرعت بیش از حد مجاز در برخی مقاطع بخصوص اطراف مدارس و موسسه های آموزشی سطح حوزه،اقدامات ویژه ای جهت کاهش این حوادث انجام پذیرفت است.


.

.

شهردار منطقه یک با بیان این مطلب افزود: رنگ آمیزی سرعتگیرهای ولیعصر ورودی فرهنگ شهر،عابر پیاده اول سربالاءی ولیعصر،سرعتگیر خیابان پروین اعتصامی،ایمن سازی مقابل مدارس خیابان همام تبریزی و چندین مورد دیگر که به صورت استاندارد انجام یافته از جمله اقدامات مهم و اساسی سطح این حوزه در مسائل ترافیکی و راهنمائی است.

مولاخواه گفت: برای ایمن سازی و کاهش حوادث ناشی از سرعتهای غیر مجاز در سطح منطقه این اقدامات همچنان تداوم خواهد داشت و سعی می نمائیم گستره فعالیتهایمان را افزایش دهیم. 

 

.

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.