حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – کاشت گلهای بنفشه همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در سطح منطقه

شناسه : 9134 29 نوامبر 2017 - 6:31 316 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس دلدار مدیر فضای سبز شهرداری منطقه یک از کاش گلهای بنفشه در سطح منطقه همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) خبر داد. .  براساس این گزارش مهندس دلدار ضمن اعلام این خبر افزود: آغاز امامت حضرت مهدی (عج) که یکی از مهمترین روزها […]

پورتال شهرداری منطقه یک – کاشت گلهای بنفشه همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در سطح منطقه
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس دلدار مدیر فضای سبز شهرداری منطقه یک از کاش گلهای بنفشه در سطح منطقه همزمان با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) خبر داد.


.


 براساس این گزارش مهندس دلدار ضمن اعلام این خبر افزود: آغاز امامت حضرت مهدی (عج) که یکی از مهمترین روزها می باشد و شور و نشاط معنوی خاصی در دلها می آفریند، باعث شد تا بتوانیم با اقدامات گسترده در این حوزه در سطح منطقه ، بهاری زیبا را بیافرینیم.


.


.


مدیر فضای سبز منطقه یک گفت: کاشت انواع گلهای بنفشه در سطح حوزه و اقدامات اساسی در راستای زیباسازی فضای سبز در این ایام جلوه ای دیگر از روح معنوی آفرید و چهرۀ منطقه به برکت نام و یاد حضرت مهدی(عج) در این فصل بهاری شد.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.