حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز اصلاح وتعمیر نورپردازیهای سطح منطقه

شناسه : 7073 05 اکتبر 2017 - 9:47 237 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس بنائی مدیر زیباسازی  منطقه یک از آغاز اصلاح و تعمیر نور پردازیهای سطح این منطقه خبر داد.  براساس این گزارش مهندس بنائی اعلام داشت : با توجه به تغییر شرایط آب و هوائی و نیاز به اصلاح و تعمیر برخی از نور پردازیهای سطح […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز اصلاح وتعمیر نورپردازیهای سطح منطقه
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس بنائی مدیر زیباسازی  منطقه یک از آغاز اصلاح و تعمیر نور پردازیهای سطح این منطقه خبر داد.

 براساس این گزارش مهندس بنائی اعلام داشت : با توجه به تغییر شرایط آب و هوائی و نیاز به اصلاح و تعمیر برخی از نور پردازیهای سطح حوزه از جمله پلهای زیرگذر و روگذر ، اقدامات اساسی و ویژه ای آغاز گشته است .

مدیر زیباسازی منطقه یک اظهار داشت : نور پردازیها نقش مهم و بسزائی در ایجاد فضائی زیبا و آرام در سطح شهر ایفا می نمایند و مخصوصاٌ در این فصل  که زمان بیشتری را در شب سپری می نمائیم ، چهرۀ شهر به واسطۀ نورهای تعبیه شده جلب توجه خواهد نمود.

وی گفت: هم اکنون در مسیر چایکنار مسیر زیرگذر راهنمائی، همکاران این واحد به همراه کار گران عزیز حوزه خدمات شهری در حال اقدامات لازم برای تعمیر و اصلاح نور پردازیهای این مسیر هستند که این امر در سایر نقاط منطقه نیز تداوم خواهد داشت.


 .


روابط عمومی شهردای منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.