حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – احداث سالنهای چند منظوره گامی وسیع در راستای رسیدن به توسعه پایدار شهری است.

شناسه : 11558 05 فوریه 2018 - 4:37 375 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردر منطقه یک در جریان بازدید از پروژه سالن چند منظوره این منطقه اجرای آن را گامی وسیع در راستای رسیدن به توسعه پایدار شهری دانستند.  بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن بازدید کامل از این پروژه و بررسی وضعیت پیشرفت آن و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – احداث سالنهای چند منظوره گامی وسیع در راستای رسیدن به توسعه پایدار شهری است.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردر منطقه یک در جریان بازدید از پروژه سالن چند منظوره این منطقه اجرای آن را گامی وسیع در راستای رسیدن به توسعه پایدار شهری دانستند.

 بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن بازدید کامل از این پروژه و بررسی وضعیت پیشرفت آن و آگاهی از کم و کیف اجرائی به واسطۀ گزارش معاون فنی و عمرانی ، اعلام داشت : شرایط زمین شناسی و جغرافیائی کشور نشان می دهد که ما در منطقه ای قرار داریم که در معرض آسیب های طبیعی از جمله زلزله قرار دارد ، لذا باید آمادگی مقابله با هر گونه حوادثی را داشته و کار را بر دوش یکدیگر نیافکنیم و بتوانیم وظایف درون سازمانی را به شایستگی انجام دهیم.


 شهردار منطقه یک افزود: چابک سازی سازمانی در جهت مقابله با حوادث  غیر مترقبه نیازی اساسی است و با اجرای چنین پروژه هائی ، مخصوصاً در مناطق کم برخوردار می توانیم توان بالائی را در شرایط بحرانی جهت حل مشکلات به نمایش بگذاریم و این لازمۀ همت و تلاش تمامی نیروهای خدوم است که با اجرای چنین پروزه هائی این امر را محقق نموده اند.

مهندس مولاخواه به مشخصات این پروژه اشاره و اظهار نمود: مساحت کل 3700 متر مربع ، مساحت سالن سرپوشیده 1600 متر مربع ، دارای ساختمان اداری رختکن ، بوفه و مساحت زمین ورزشی روباز 1700 متر مربع و دارای دو زمین ورزشی تنیس و والیبال می باشد که با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال پیش بینی شده است.

 


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.