حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11407 تعداد نوشته های امروز : 1×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات کفسازی ضلع شمالی پارک مینیاتور

شناسه : 10511 07 ژانویه 2018 - 9:14 276 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز عملیات کفسازی ضلع شمالی پارک مینیاتور خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور با بیان این مطلب که پارک مینیاتور یکی از پارکهای مهم در حوزۀ گردشگری بوده و در طول سال باعث جذب هزاران […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز عملیات کفسازی ضلع شمالی پارک مینیاتور
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز عملیات کفسازی ضلع شمالی پارک مینیاتور خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور با بیان این مطلب که پارک مینیاتور یکی از پارکهای مهم در حوزۀ گردشگری بوده و در طول سال باعث جذب هزاران نفر از مهمانان و گردشگران کشوری و خارجی شده است لذا در جهت اصلاح وضعیت موجود و ساماندهی آن اقدامات ویژه ای انجام پذیرفته است.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اضافه نمود :  عملیات جدولگذاری در این پارک آغاز شده بود که با سرعتی چشمگیر انجام و به اتمام رسید و هم اکنون توسط این معاونت شاهد آغاز عملیات کفسازی در ضلع شمالی این پارک می باشیم که از فرصت انجام شده به لحاظ عدم بارندگی ها استفاده و به سرعت در حال اجرا می باشیم تا بتوانیم این پروژه را نیز سریعاً به اتمام برسانیم.

 


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.