حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات بتن ریزی دیوار حائل و ستون های ساختمان اداری

شناسه : 13337 21 می 2018 - 19:11 720 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه 1 از اجرای عملیات بتن ریزی دیوار حائل و ستون های ساختمان اداری این منطقه خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور به پراهمیت بودن این پروژه در منطقه اشاره نمود و افزود: بدون هیچ وقفه در زمان […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای عملیات بتن ریزی دیوار حائل و ستون های ساختمان اداری
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه 1 از اجرای عملیات بتن ریزی دیوار حائل و ستون های ساختمان اداری این منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور به پراهمیت بودن این پروژه در منطقه اشاره نمود و افزود: بدون هیچ وقفه در زمان اجرای این عملیات به مرحله بتن ریزی دیوار حائل ستونهای آمفی تئاتر این پروژه رسیده ایم.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار نمود : با توجه به فصل کاری مناسب جهت انجام کارهای دیگر به گچکاری سالن اصلی ساختمان آتشنشانی و همچنین به مراحل نهایی بندکشی و پله گذاری در محله سعید آباد و زیر سازی و کاتر زنی در خیابان پارک دوم و اجرای کانال ضلع شرقی چایکنار که در حال انجام است اشاره نمود.

وی افزود: پیاده روسازی گلباد ولیعصر، شفیع زاده ولیعصر، ضلع جنوبی چایکنار و جدولگذاری و اصلاح هندسی خیابان گلکار در جهت سهولت رفت و آمد همشهریان انجام یافته که در حال حاضر نیز این پروژه ها پیشرفت قابل توجهی دارند.


.


.


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.