حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – در دومین هفته اجرای طرح گوزل تبریزیم شاهد تغییرات اساسی در چهرۀ سطح حوزه شده ایم.

شناسه : 9353 05 دسامبر 2017 - 6:40 353 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری منطقه یک از تغییرات اساسی چهرۀ سطح حوزه در دومین هفته اجرای طرح گوزل تبریزیم خبر داد. براساس این گزارش مهندس حضرتی با بیان این مطلب که از اولین روز اجرای طرح گوزل تبریزیم با تمام توان در سطح حوزه […]

پورتال شهرداری منطقه یک – در دومین هفته اجرای طرح گوزل تبریزیم شاهد تغییرات اساسی در چهرۀ سطح حوزه شده ایم.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری منطقه یک از تغییرات اساسی چهرۀ سطح حوزه در دومین هفته اجرای طرح گوزل تبریزیم خبر داد.

براساس این گزارش مهندس حضرتی با بیان این مطلب که از اولین روز اجرای طرح گوزل تبریزیم با تمام توان در سطح حوزه برنامه های تدوین شده را اجرا و عملیاتی نمودند افزود: این معاونت با چندین ناحیه و حوزه فعالیتهای خود را آغاز و با بخش بندی سطح منطقه به ترتیب اولویت اجرائی نمودند.

معاون خدمات شهری منطقه یک گفت: طرح پاکسازی سطح حوزه باعث شده است تا چهرۀ منطقه پرنشاط تر و عاری از زوائد بصری گردد و بسیار از موانع زوائد جمع آوری و ساماندهی شده است که این امر به روان سازی و آرام سازی سطح منطقه کمک نموده است .

وی گفت: این طرح با توان مضاعف همچنان تداوم داشته و تمامی سطح حوزه را در بر خواهد گرفت.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.