حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری نشست روشنگری با حضور بانوان منطقه در خصوص مسائل روز و عزاداری ایام فاطمیه(س)

شناسه : 11878 19 فوریه 2018 - 5:55 507 بازدید

  به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، حاج آقا موسوی فرمانده پایگاه مقاومت امام علی (ع) از برگزاری جلسه نشست روشنگری با حضور بانوان در خصوص مسائل روز و عزاداری ایام فاطمیه(س) در این منطقه خبر داد. بر اساس این گزارش حاج آقا موسوی اعلام داشت: این نشست در خصوص آگاهی یافتن […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری نشست روشنگری با حضور بانوان منطقه در خصوص مسائل روز و عزاداری ایام فاطمیه(س)
پ
پ

 

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، حاج آقا موسوی فرمانده پایگاه مقاومت امام علی (ع) از برگزاری جلسه نشست روشنگری با حضور بانوان در خصوص مسائل روز و عزاداری ایام فاطمیه(س) در این منطقه خبر داد.

بر اساس این گزارش حاج آقا موسوی اعلام داشت: این نشست در خصوص آگاهی یافتن بانوان از مسائل اقتصادی، فرهنگی  و سیاسی روز در جامعه بوده که باید این موارد را به دقت مورد بررسی قرار داده و اطلاع بیابند تا بتوانند در هدایت فرزندان و همفکری و همدلی خانواده ها در جامعه نقش مفیدتری ایفا نمایند.

فرمانده پایگاه مقاومت منطقه یک اظهار نمود: در این مراسم به نقش حضرت فاطمه (س) در اسلام و به تأسی از رفتا، کردار و حرکتهای بسیار پر ارزش و ماندگار و تعالی بیشتر جامعه ، این خصائل را سر لوحه قرار داده تا بتوان بر تمامی مشکلات فائق آمد.

.

.

.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.