حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای طرح برف روبی و یخ زدائی از پیاده روها و محل تردد عابرین پیاده

شناسه : 11353 29 ژانویه 2018 - 4:33 338 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری منطقه یک از اجرای طرح برف روبی و یخزدائی از پیاده روها خبر داد. بر اساس این گزارش  حضرتی اعلام نمود: در پی بارش برف و برودت هوا که باعث یخزدگی معابر و پیاده راه ها گشته ، در قالب […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اجرای طرح برف روبی و یخ زدائی از پیاده روها و محل تردد عابرین پیاده
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری منطقه یک از اجرای طرح برف روبی و یخزدائی از پیاده روها خبر داد.

بر اساس این گزارش  حضرتی اعلام نمود: در پی بارش برف و برودت هوا که باعث یخزدگی معابر و پیاده راه ها گشته ، در قالب طرح گوزل تبریزیم ، اکیپ های این معاونت جهت برف روبی و یخزدائی مسیرهای مختلف وارد عمل شدند.

معاون حوزه خدمات شهری گفت: با توجه به پاکسازی خیابانها و محلول پاشی ها خوشبختانه شاهد یخبندان در خیابانهای اصلی نیستیم و تردد خودورها روان و آرام می باشد، اما نظر به اینکه در پیاده روها شاهد این معضل هستیم، جهت جلوگیری از مخاطرات در عبور و مرور شهروندان از این مسیرها با تمام توان در جهت یخزدائی و برف روبی در مسیرهای اصلی  و فرعی منطقه اقدامات خود را انجام و تمهیدات لازم را بعمل آورده ایم.

 


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.