حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح درهای باز در شهرداری منطقه یک نشان از شفاف سازی و قانونمندی مسئولان و مدیران منطقه دارد.

شناسه : 9510 11 دسامبر 2017 - 7:47 262 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در دیدار عمومی با شهروندان از اهمیت طرح درهای باز و شفاف سازی و قانونمندی مسئولان و مدیران منطقه که یکی از مهمترین عوامل پیشرفت و مردم داری می باشد خبر داد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این مطلب […]

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح درهای باز در شهرداری منطقه یک نشان از شفاف سازی و قانونمندی مسئولان و مدیران منطقه دارد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک در دیدار عمومی با شهروندان از اهمیت طرح درهای باز و شفاف سازی و قانونمندی مسئولان و مدیران منطقه که یکی از مهمترین عوامل پیشرفت و مردم داری می باشد خبر داد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اعلام این مطلب که مدیریت و ساماندهی شاخص ها و ابزار اعتماد سازی و اطلاع سازی با رویکرد تعامل شفاف مدیریت شهری در منطقه با عث توسعه و نهادینه سازی بنیان های مدیریت مطلوب شهرداری در جهت نیل به اهداف و حرکت در جهت ترویج و رشد فرهنگ تکریم ارباب رجوع در این منطقه شده است اعلام داشت : طرح درهای باز باعث کاهش فاصله بین شهروندان و مسئولان و مدیران منطقه شده و شهروندان به راحتی می توانند مسائل و مشکلات خود را مطرح و در چهار چوب قانون پاسخهای لازم را سریعاً دریافت نمایند.

شهردار منطقه یک اظهار نمود: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پاسخگوئی مسئولین به مردم در جهت تحقق رفع معضلات مردم ، تمام تلاش خود را به کار برده ایم که ملاقاتهای مردمی را هر هفته برگزار نموده و حتی در روزهای معمولی نیز با اجرا نمودن طرح درهای باز مسائل و موارد شهروندان را بررسی و در جهت حل آنها تسریع نمائیم.

وی گفت: امیدواریم شهروندان، شهرداری را خانه دوم خود دانسته و برای پویائی شهر و برداشتن تمامی مشکلات، گامهای بیشتری در راستای تعامل ، هم اندیشی ، همفکری و همگرائی برداشته و از این فرصتها بهرۀ لازم را ببرند.

 


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.