حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – قهرمانی توام با اخلاق از صفات مردان بزرگ است

شناسه : 11498 03 فوریه 2018 - 7:53 573 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک با حضور در کنار ورزشکاران منطقه که موفق به کسب رتبه نخست در مسابقات ویژه کارکنان شهرداری ((جام فجر)) شده بودند، اخلاق نیک را پایه و اساس رفتارهای انسانی و بخصوص ورزشکاری دانستند. بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اهداء […]

پورتال شهرداری منطقه یک – قهرمانی توام با اخلاق از صفات مردان بزرگ است
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک با حضور در کنار ورزشکاران منطقه که موفق به کسب رتبه نخست در مسابقات ویژه کارکنان شهرداری ((جام فجر)) شده بودند، اخلاق نیک را پایه و اساس رفتارهای انسانی و بخصوص ورزشکاری دانستند.

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه ضمن اهداء لوح تقدیر به ورزشکاران منطقه که موفق به کسب مقام برتر در مسابقات فوتسال  و والیبال شده بودند اعلام داشت : پایه و اساس ورزش و موفقیت در مراحل زندگي، اخلاق­ پسندیده و خوش خلقی است و ورزشکاران نباید خود پسند و ریاکارانه در میادین ورزشی وارد شوند و روح سالم در گروه رفتار شایسته و سلامت فکراست.

شهردار منطقه یک به پاس کسب رتبه های اول در فوتسال و والیبال از تمامی همکاران شرکت کننده در این مسابقات قدردانی نموده و اظهار نمود: این ورزشکاران یقیناً از بهترین همکاران منطقه می باشند، چرا که در کنار خدمت به خلق برای سلامتی وجود خود که امانتی از سوی پروردگار است گام برداشته و به واسطه تنی سالم دارای روحی شاد و سلامت بوده و می توانند بر مشکلات فائق آمده و در شهرداری نیز پر تلاش تر خدمت کنند.

 

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.