حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – عملیات اجرائی پروژه های پیاده روسازی مقابل پارک شمس تبریزی و همسطح سازی دریچه های سطح منطقه همچنان ادامه دارد.

شناسه : 9802 20 دسامبر 2017 - 5:17 345 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندی نصرا… پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اجرای پروژه های پیاده روسازی مقابل پارک شمس تبریزی و همسطح سازی دریچه های سطح منطقه خبر داد. براساس این گزارش مهدس نصرا…پور به نقش چندین پروژۀ اساسی در سطح این حوزه اشاره نموده و اعلام […]

پورتال شهرداری منطقه یک – عملیات اجرائی پروژه های پیاده روسازی مقابل پارک شمس تبریزی و همسطح سازی دریچه های سطح منطقه همچنان ادامه دارد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندی نصرا… پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اجرای پروژه های پیاده روسازی مقابل پارک شمس تبریزی و همسطح سازی دریچه های سطح منطقه خبر داد.

براساس این گزارش مهدس نصرا…پور به نقش چندین پروژۀ اساسی در سطح این حوزه اشاره نموده و اعلام داشت : ساختمان اداری و مرکز همایش ولیعصر (عج)، ساختمان آتش نشانی، ساختمان بحران، پیاده روسازی خیابان امام (ره) ، دیوار کشی به صورت نرده در محدودۀ خانه سلامت و چند پروژه دیگر از جمله اقدامات مهم و اساسی این معاونت می باشد که در دست اجرا است.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک  گفت:  هم اکنون  نیز پروژه های پیاده رو سازی مقابل پارک شمس تبریزی و همسطح سازی دریچه های سطح منطقه که از مسائل مهم و موارد اساسی در تردد خودروها و پیاده روها می باشد ادامه دارند و سعی داریم با سرعت و به صورت اساسی و زیر بنائی در راستای اهداف منطقه اقدامات لازم را انجام و به ثمر رسانیم.

 

 

.

.

.

.

.

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.