حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری جشن دهۀ فجر با عنوان (( ایران مهد دلیران)) ویژه نوجوانان برگزار گردید.

شناسه : 11283 27 ژانویه 2018 - 4:54 338 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیر امور فرهنگی ، اجتماعی شهرداری منطقه یک از برگزاری جشن دهۀ فجر با عنوان ((ایران مهددلیران)) ویژۀ نوجوانان سطح این حوزه خبر داد. بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : با توجه به تدوین برنامه های ایام ا…دهۀ مبارک فجر و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری جشن دهۀ فجر با عنوان (( ایران مهد دلیران)) ویژه نوجوانان برگزار گردید.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیر امور فرهنگی ، اجتماعی شهرداری منطقه یک از برگزاری جشن دهۀ فجر با عنوان ((ایران مهددلیران)) ویژۀ نوجوانان سطح این حوزه خبر داد.

بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : با توجه به تدوین برنامه های ایام ا…دهۀ مبارک فجر و ایام فاطمیه (س) سعی نموده ایم تا بتوانیم در سطح منطقه حدود 10 ویژه برنامۀ فرهنگی ، هنری و معنوی را در این راستا برگزار نمائیم.

مدیر امور فرهنگی منطقه یک افزود: بر همین  اساس اولین برنامۀ جشن دهۀ فجر را در فرهنگسرای شهید بهشتی منطقه یک و با حضور نوجوانان پرشور و علاقمند به جشنهای ایام ا… را تحت عنوان ((ایران مهد دلیران)) برگزار و فضائی شادمانه و پرشورنشاط را تقدیم این عزیزان گردید.

وی گفت: سرودهای انقلابی، مسابقه پیرامون کلام امام ، راه امام، نمایش طنز، تریبون آزاد با موضوع انقلابی خواهیم ماند و… بخشی از برنامه های این جشن بود.

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.