حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح جدید پاکسازی و زیباسازی سطح منطقه تشریح و آغاز گردید.

شناسه : 10198 30 دسامبر 2017 - 6:27 275 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از آغاز طرح جدید پاکسازی و زیباسازی سطح منطقه و تشریح آن خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس حضرتی با بیان این مطلب که پس از اتمام طرح پاکسازی گوزل تبریزیم و نتایج حاصله که […]

پورتال شهرداری منطقه یک – طرح جدید پاکسازی و زیباسازی سطح منطقه تشریح و آغاز گردید.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از آغاز طرح جدید پاکسازی و زیباسازی سطح منطقه و تشریح آن خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس حضرتی با بیان این مطلب که پس از اتمام طرح پاکسازی گوزل تبریزیم و نتایج حاصله که بسیار حائز اهمیت بود گفت: ضمن بررسی وضعیت سطح حوزه در جهت تداوم این امر فصل جدیدی از پاکسازی را آغاز نمودیم.

براساس این گزارش معاون خدمات شهری منطقه یک اظهار نمود: پاکسازی مهرانه رود،اصلاح و رنگ آمیزی ، تابلوهای راهنما،نخاله برداری، امحاء دیوار نویسی ها، ترمیم و اصلاح جداول ،جوشکاری و اصلاح پایه ها و صندلیهای ویژه عابرین پیاده و… از جمله اقداماتی است که در طرح جدید پاکسازی ضمن تشریح آن برای همکاران این حوزه آغاز و هم اکنون شاهد اجرای آنها می باشیم.

 


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.