حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم ویژه برنامه های قرآنی در فرهنگسرای شهید بهشتی

شناسه : 7113 07 اکتبر 2017 - 8:57 1079 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک تبریز از تداوم ویژه برنامه های حوزۀ قرآنی در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد. براساس این گزارش راستی اعلام داشت : طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده در طول سال خوشبختانه برنامه های حوزۀ قرآنی به صورت کامل به […]

پورتال شهرداری منطقه یک – تداوم ویژه برنامه های قرآنی در فرهنگسرای شهید بهشتی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه یک تبریز از تداوم ویژه برنامه های حوزۀ قرآنی در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد.

براساس این گزارش راستی اعلام داشت : طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده در طول سال خوشبختانه برنامه های حوزۀ قرآنی به صورت کامل به اجرا درآمده است که شامل تفسیر موضوعی قرآن، حفظ قرآن قرائت و ترتیل قرآن می باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی  منطقه یک اظهار داشت : تحول درونی به واسطه قرآن اولین اثر ماندگار روح و جسم است و این مهم بین شهروندان به خوبی بروز کرده است و شاهد حضور پر رنگ این عزیزان در کلاسهای قرآنی می باشیم و خروجی مناسب این کلاسها به دلیل تداوم آنها می باشد.

وی گفت: توفیقات ظاهری قرآن در جامعه نصیب همگان می گردد و خانواده ها با تاسی از کلام پروردگار و شناخت راه راست و هدایت خود و خانواده هایشان می توانند باعث شکوفائی جامعه ای عاری از آسیب ها و مشکلات باشند و این امر کاملاً مشهود بوده و از توفیقات همکلامی و همنشینی با قرآن است.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


 

روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.