حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز ویژه برنامه های ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا…الحسین در فرهنگسرای شهید بهشتی

شناسه : 6643 24 سپتامبر 2017 - 5:01 408 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از آغاز ویژه برنامه های ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا…الحسین در فرهنگسرای شهید بهشتی منطقه خبر داد. براساس این گزارش راستی اعلام نمود: ویژه برنامه های ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز ویژه برنامه های ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا…الحسین در فرهنگسرای شهید بهشتی
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،رامین راستی معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از آغاز ویژه برنامه های ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدا…الحسین در فرهنگسرای شهید بهشتی منطقه خبر داد.

براساس این گزارش راستی اعلام نمود: ویژه برنامه های ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) در ماه محرم و صفر همزمان با تاسوعا و عاشورا ، اربعین حسینی،رحلت حضرت رسول اکرم (ص)،شهادت حضرت زین العابدین(ع) و شهادت حضرت امام رضا(ع) اجرا خواهد شد.


.


.


معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه یک اظهار داشت: پیش بینی برنامه های ورود به ماه محرم با محوریت مشارکت در برگزاری نمایشگاه ها با حضور مساجد،هیئت مذهبی مستمر،همکاری با دانش آموزان و دانشجویان ، مراسم عزاداری،زیارت عاشورا،مداحی در فرهنگسرا،اهداء خون،سخنرانی پیرامون برجسته کردن عناصر حماسه و عزت،منطق و عقل و عاطفه در قیام عاشورایی، تاکید بر حفظ آداب و شیوه های سنتی و مردمی عزاداران حسینی،تاکید ویژه بر نقش برجسته زنان در انتقال پیام های انقلاب عاشورای حسینی ،تعامل و مشارکت با مساجد،حسینیه ها و… می باشد.


.


.


راستی گفت:مهمترین اهداف مورد نظر در اجرای این ویژه برنامه ها معرفی مولفه های سبک زندگی حسینی و محوریت آموزه های عاشورایی ،تعظیم و تکریم شعاءر و معارف اسلامی،هویت افزایی دینی و انقلابی شهروندان در مناسب عظیم عاشورایی حسینی است که در کنار این موضوعات به آماده سازی فضای عمومی سطح منطقه در طول ماه محرم و صفر نیز توجه ویژه داشته ایم.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.