حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11406 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – 250 پاکبان در تاسوعا و عاشورای حسینی سطح منطقه یک را تمیز نگه داشتند.

شناسه : 6923 02 اکتبر 2017 - 7:30 272 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،  مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از اجرای طرح پاکسازی سطح منطقه در تاسوعا و عاشورای حسینی توسط 250 نفر پاکبان این منطقه خبر داد. براساس این گزارش مهندس حضرتی اظهار نمود: با برنامه ریزیهای بعمل آمده ، استقرار کلیه نیروهای خدمات […]

پورتال شهرداری منطقه یک – 250 پاکبان در تاسوعا و عاشورای حسینی سطح منطقه یک را تمیز نگه داشتند.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،  مهندس حضرتی معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک از اجرای طرح پاکسازی سطح منطقه در تاسوعا و عاشورای حسینی توسط 250 نفر پاکبان این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس حضرتی اظهار نمود: با برنامه ریزیهای بعمل آمده ، استقرار کلیه نیروهای خدمات شهری و ستادی در سطح حوزه برای کنترل نظافت و پاکسازی منطقه و ایستگاهای صلواتی صورت پذیرفت.

 معاون حوزه خدمات شهری و اجرائی منطقه یک خاطر نشان کرد: برای این ایام واحدهای سد معبر، تخلفات و ناحیه های منطقه آماده باش کامل بودند و با دقت و نیروی مضاعف توانستند اقدامات لازم را انجام داده تا شهروندان عزادار بتوانند به سهولت به مراسمات خود بپردازند.


.


.


.


.


.


وی اشاره نمود: حدود 250 نفر از پاکبانان این منطقه با آماده باش کامل و با سرعت در حال جمع آوری و تنظیف سطح حوزه بودند و طبق برنامه از پیش تعیین شده توانستند اقدامات لازم را بعمل آورده و در جهت تنظیف و ساماندهی وضعیت منطقه تلاش نمایند.


.


.


 .


.


.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.