حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آموزشهای انجام یافته در فرهنگسرا و پارک بانوان، فرصتی برای اشتغالزائی و کار آفرینی

شناسه : 8297 07 نوامبر 2017 - 6:10 280 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی  منطقه ، آموزشهای انجام یافته در فرهنگسرا و پارک بانوان این منطقه را فرصتی برای اشتغالزائی و کار آفرینی خانواده ها عنوان کرد. براساس این گزارش راستی ضمن اعلام این مطلب افزود: بستر های آماده شده در حوزۀ آموزش شهروندان […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آموزشهای انجام یافته در فرهنگسرا و پارک بانوان، فرصتی برای اشتغالزائی و کار آفرینی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی  منطقه ، آموزشهای انجام یافته در فرهنگسرا و پارک بانوان این منطقه را فرصتی برای اشتغالزائی و کار آفرینی خانواده ها عنوان کرد.

براساس این گزارش راستی ضمن اعلام این مطلب افزود: بستر های آماده شده در حوزۀ آموزش شهروندان در حوزه های فرهنگی ، هنری و صنایع دستی باعث شد تا این عزیزان با استقبال قابل توجهی از این امکانات استفاده نمایند و از فرصتهای ایجاد شده بهره برداری نمایند.

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی منطقه یک اظهار نمود: کلاسهای ویژۀ خیاطی ، سرمه دوزی ، سفالگری، تزئینات روی پارچه ، ملیله دوزی، نقاشی، خوشنویسی، طراحی روی سنگ و… در فرهنگسرای  بهشتی و پارک بانوان شمس باعث شد تا شهروندان بویژه خواهران و مادران گرامی و سرپرستهای خانوار از این امکانات استفاده و در جهت به کار گیری و تخصص در امور زمینۀ اشتغالزائی و کار آفرینی را فراهم و اقدامات شایسته ای در این راستا انجام دهند.

شایان ذکر است بسیاری از این کلاسها با استقبال بی سابقه ای مواجه شده تا گنجایشی برای ثبت نام باقی نمانده است.

 


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.