حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – استقبال کم نظیر از کلاسهای آموزشی صنایع دستی و آشپری در پارک بانوان شمس تبریزی

شناسه : 9251 03 دسامبر 2017 - 5:55 526 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،  رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از استقبال کم نظیر شهروندان از کلاسهای آموزشی صنایع دستی و آشپزی در پارک بانوان منطقه خبر داد. براساس این گزارش رامین راستی ضمن اعلام اینکه کلاسهای آموزشی این مدیریت در پارک بانوان و فرهنگسرای شهید بهشتی […]

پورتال شهرداری منطقه یک – استقبال کم نظیر از کلاسهای آموزشی صنایع دستی و آشپری در پارک بانوان شمس تبریزی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز،  رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از استقبال کم نظیر شهروندان از کلاسهای آموزشی صنایع دستی و آشپزی در پارک بانوان منطقه خبر داد.

براساس این گزارش رامین راستی ضمن اعلام اینکه کلاسهای آموزشی این مدیریت در پارک بانوان و فرهنگسرای شهید بهشتی و خانه سلامت باعث جذب بسیاری از شهروندان برای فراگیری آنها شده است افزود: طبق برنامه های اعلام شده به شهروندان در خصوص ایجاد فضای مناسب برای امر آموزش درحوزه های فرهنگی ، هنری ،ورزشی و سلامت ، خوشبختانه صدها نفر از شهروندان گرامی با حضور در این کلاسها رغبت خود را برای تداوم فعالیت بیشتر در این حوزه ها نشان دادند.


.


.


.


.


.


.


مدیر امور فرهنگی منطقه یک اعلام داشت : کلاسهای آشپزی و صنایع دستی از جمله کلاسهای پر رونق و مورد استقبال شهروندان می باشد که در پارک بانوان برگزار و شهروندان گرامی بویژه بانوان محترمه با شورو اشتیاق خاصی در آنها شرکت می نمایند.

 


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.