حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – اتمام مراحل دیوار سنگی و وال پست طبقات پروژه ساختمان آتش نشانی

شناسه : 11772 15 فوریه 2018 - 5:00 662 بازدید

 به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اتمام مراحل دیوار سنگی و وال پست طبقات پروژه ساختمان آتش نشانی خبر داد. مهندس نصرا…پور اعلام نمود: ساختمان آتش نشانی که در خیابان گلکار ، خیابان ترافیک در حال احداث می باشد، دارای اهمیت ویژه ای […]

پورتال شهرداری منطقه یک – اتمام مراحل دیوار سنگی و وال پست طبقات پروژه ساختمان آتش نشانی
پ
پ

 به گزارش امورارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اتمام مراحل دیوار سنگی و وال پست طبقات پروژه ساختمان آتش نشانی خبر داد.

مهندس نصرا…پور اعلام نمود: ساختمان آتش نشانی که در خیابان گلکار ، خیابان ترافیک در حال احداث می باشد، دارای اهمیت ویژه ای بوده و در این نقطه از شهر می تواند نقش بسزائی ایفا نماید.

وی گفت: هم اکنون در حال اجرای این پروژه می باشیم که در بازدید اخیر شهردار منطقه یک دستوراتی مبنی بر تسریع در عملیات عمرانی صادر و در حال حاضر شاهد پیشرفت فیزیکی خوبی می باشیم.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار داشت : این پروژه در مرحله اتمام دیوارسنگی ، وال پست طبقات و رنگ ضد حریق ساختمان قرار دارد که پس از انجام آن وارد مرحله جدیدی خواهیم گشت و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال شاهد اتمام کل پروژه باشیم.

 


.


.


.


.


امور ارتباطلات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.