حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز کلاسهای بازی تقویت خلاقانه کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای شهید بهشتی

شناسه : 9313 04 دسامبر 2017 - 5:39 286 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از آغاز کلاسهای بازی و سرگرم کردن خلاقانه کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد. براساس این گزارش راستی به اهمیت برنامه ریزی جهت آمادگی کودکان و نوجوانان برای تفکر خلاقانه و […]

پورتال شهرداری منطقه یک – آغاز کلاسهای بازی تقویت خلاقانه کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای شهید بهشتی
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، رامین راستی مدیر امور فرهنگی و اجتماعی منطقه یک از آغاز کلاسهای بازی و سرگرم کردن خلاقانه کودکان و نوجوانان در فرهنگسرای شهید بهشتی این منطقه خبر داد.

براساس این گزارش راستی به اهمیت برنامه ریزی جهت آمادگی کودکان و نوجوانان برای تفکر خلاقانه و به کار گیری آن در سنین بالاتر اشاره و افزود: این کلاسها به منظور سرگرم کردن کودکان نیست بلکه برای فکر کردن و ایجاد زمینه های آن در وجودشان برگزار می گردد. بچه هایی که بطور خلاقانه فکری کنند دارای انگیزه بیشتر و سطح عزت نفس بالاتر هستند.

مدیر امور فرهنگی اجتماعی منطقه یک ضمن بیان این مطلب اعلام داشت : خلاقیت فکری کودکان ، توسعه دادن و گسترش دیده ها ، نوآوری کاربرد سوالات همگی برای زمانیکه بزرگ می شوند بسیار مفید و خوب خواهد بود و توانایی فکر کردن خلاقانه و داشتن انعطاف پذیری در اندیشه ، آنها را از دیگر داوطلبین شغل جدا خواهد نمود و به سوی موفقیت رهنمون خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون این کلاسها در فرهنگسرای شهید بهشتی با حضور کودکان و نوجوانان عزیز در حال برگزاری است.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.