حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – یکی از پرسرعت ترین پروژه های منطقه جهت آسفالت ریزی اساسی در خیابان تختی به اتمام رسید.

شناسه : 8787 20 نوامبر 2017 - 5:53 448 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اجرای پر سرعت ترین پروژه آسفالت ریزی منطقه در خیابام تختی که به اتمام رسیده است خبر داد. براساس این گزارش مهندس نصرا…پور ضمن اعلام این خبر افزود:خوشبختانه طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده توسط همکاران خدوم و زحمتکش […]

پورتال شهرداری منطقه یک – یکی از پرسرعت ترین پروژه های منطقه جهت آسفالت ریزی اساسی در خیابان تختی به اتمام رسید.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از اجرای پر سرعت ترین پروژه آسفالت ریزی منطقه در خیابام تختی که به اتمام رسیده است خبر داد.

براساس این گزارش مهندس نصرا…پور ضمن اعلام این خبر افزود:خوشبختانه طبق برنامه ریزیهای بعمل آمده توسط همکاران خدوم و زحمتکش این معاونت در خصوص طرح آسفالت ریزی اساسی در خیابانها و کوچه های سطح حوزه، اقدامات ویژه ای انجام پذیرفته و هزاران تن آسفالت در سطح این منطقه به کاربرده شده است.


معاون فنی و عمرانی منطقه یک اظهار نمود: با توجه به آمادگی نیروهای این معاونت و مناسب بودن هوای شهر و عدم بارشها،از این موضوع استفاده و با سرعت دو چندان اقدامات خود را عملیاتی نمودیم.

وی گفت:یکی از پر سرعت ترین پروژه هایمان که ور این حوزه عملیات تخریب،خاکبرداری،زیرسازی،غلطک زنی و آسفالت اساسی خیابان تختی بود که خوشبختانه به اتمام رسید که در نوع خود کم نظیر است.


.


.


.


.


.


.


 

امور ارتباطات شهرداری منطقه یک تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.