حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – هفته‌ای مملو از تلاش و خدمت صادقانه توسط کارگران سخت کوش خدمات شهری

شناسه : 9621 14 دسامبر 2017 - 17:24 507 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از تلاش بی سابقه و خالصانه خادمین مردم در خدمات شهری این منطقه در سطح حوزه خبر داد. بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه با اشاره به اقدامات وسیع حوزه خدمات شهری این منطقه در قالب طرح گوزل تبریزیم بیان داشت […]

پورتال شهرداری منطقه یک – هفته‌ای مملو از تلاش و خدمت صادقانه توسط کارگران سخت کوش خدمات شهری
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک از تلاش بی سابقه و خالصانه خادمین مردم در خدمات شهری این منطقه در سطح حوزه خبر داد.

بر اساس این گزارش مهندس مولاخواه با اشاره به اقدامات وسیع حوزه خدمات شهری این منطقه در قالب طرح گوزل تبریزیم بیان داشت : از آغاز این طرح، همکاران لایق و خستگی ناپذیر خدمات شهری و کارگران این حوزه با توانی مضاعف وظایف محوله خود را به خوبی و با دقت به انجام رسانده اند.


.


.


.


شهردار منطقه یک اظهار داشت :هفته گذشته پرکارترین هفته در این منطقه بود و در خصوص حذف زواید بصری، پاکسازی، جمع آوری نازیبایهای شهری، اصلاح تابلوها، رنگ آمیزی، نقاشی دیواری، از بین بردن میله های زاید و… بدون وقفه و با وسعتی کم نظیر برنامه های اعلام شده را انجام دادند.

وی گفت: کارگران عزیز خدمات شهری  هفته ای مملو از کار و تلاش را به حول و قوه الهی رقم زدند و برای هفته پایانی این طرح به صورت سه شیفته وارد مرحله چهارم خواهند شد.

 


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.