حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – ساخت سولۀ سازه سبک پروژه سالن چند منظوره وارد مراحل اجرائی شد.

شناسه : 10927 18 ژانویه 2018 - 4:43 317 بازدید

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز مراحل اجرائی ساخت سولۀ سازه سبک پروژه سالن چند منظوره این منطقه خبر داد.  بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : پروژه سالن چند منظوره منطقه یک که به جهت اجرائی دارای حساسیت های […]

پورتال شهرداری منطقه یک – ساخت سولۀ سازه سبک پروژه سالن چند منظوره وارد مراحل اجرائی شد.
پ
پ

به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز مهندس نصرا…پور معاون فنی و عمرانی منطقه یک از آغاز مراحل اجرائی ساخت سولۀ سازه سبک پروژه سالن چند منظوره این منطقه خبر داد.

 بر اساس این گزارش مهندس نصرا…پور اعلام داشت : پروژه سالن چند منظوره منطقه یک که به جهت اجرائی دارای حساسیت های ویژه ای می باشد و در مواقع بحرانی و حوادث غیر مترقبه می تواند نقش حیاتی را اجرا نماید وارد مراحل جدید کاری خود شده است.

معاون فنی و عمرانی منطقه یک افزود: ساخت سولۀ این سالن که به صورت سازه سبک اجرا می گردد توسط همکاران محترم معاونت در کارگاه آماده سازی گشته تا پس از تکمیل آن مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: این سالن در ایام مختلف سال و در شرایط مختلف می تواند مورد بهره برداری لازم قرار گیرد که هم اکنون شاهد پیشرفت فیزیکی قابل توجهی در اجرای آن می باشیم و انشاا… به زودی شاهد به بهره برداری خواهیم بود.

 


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.