حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – 30 میلیارد ریال هزینه اجرای پروژۀ پله گذاری کوچه های شیبدار

شناسه : 11949 24 فوریه 2018 - 7:15 359 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه از هزینه 30 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه پله گذاری کوچه های شیبدار در این منطقه خبر داد.  مهندس مولاخواه با اشاره به اجرای چندین پروژه مهم و اساسی در این منطقه درطول سال جاری اعلام داشت: با توجه به ارائه خدمات وسیع تر […]

پورتال شهرداری منطقه یک – 30 میلیارد ریال هزینه اجرای پروژۀ پله گذاری کوچه های شیبدار
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، مهندس مولاخواه از هزینه 30 میلیارد ریالی برای اجرای پروژه پله گذاری کوچه های شیبدار در این منطقه خبر داد.

 مهندس مولاخواه با اشاره به اجرای چندین پروژه مهم و اساسی در این منطقه درطول سال جاری اعلام داشت: با توجه به ارائه خدمات وسیع تر و بهینه در مناطق کم برخوردار که یکی از اهداف اصلی در پروژه های قابل اجرا بوده ، پله گذاری کوچه های شیبدار از جمله اقدامات مهم در راستای این اهداف می باشد.

شهردار منطقه یک افزود: در سال جاری 96 بالغ بر 30 میلیارد ریال هزینۀ اجرای این پروژه بوده که عمدتاً در مسیر خیابانهای ملازینال، سیلاب ، ایده لو ، یوسف آباد و مناطق کم برخوردار بوده که عدم وجود پله در این مناطق و مخصوصاً کوچه های 2 متری مشکلاتی را برای شهروندان این نقاط پیش آورده بود که خوشبختانه با اجرای دقیق و سریع این پروژه ها شاهد روان سازی و رفع معضلات در مسیرهای مذکور شده ایم.

وی گفت: برنامه های ویژه ای را نیز برای ساماندهی سایر نقاط در همین زمینه در سال 97 پیش بینی نموده ایم که انشاا… اقدام خواهد یافت.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.