حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 21 شوال 1445 Monday, 29 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – فعالیتهای عمرانی در سطح منطقه یک موجب جلب اعتماد بیشتر شهروندان می گردد.

شناسه : 6973 03 اکتبر 2017 - 8:30 278 بازدید

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک، از جلب اعتماد بیشتر شهروندان منطقه به واسطه اجرای پروژه های عمرانی در سطح این حوزه خبر داد. براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : اجرای چندین پروژه مهم و اساسی در سطح منطقه یک ضمن نشان دادن قدرت […]

پورتال شهرداری منطقه یک – فعالیتهای عمرانی در سطح منطقه یک موجب جلب اعتماد بیشتر شهروندان می گردد.
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز ، مهندس مولاخواه شهردار منطقه یک، از جلب اعتماد بیشتر شهروندان منطقه به واسطه اجرای پروژه های عمرانی در سطح این حوزه خبر داد.

براساس این گزارش مهندس مولاخواه اعلام داشت : اجرای چندین پروژه مهم و اساسی در سطح منطقه یک ضمن نشان دادن قدرت اجرائی و تخصصی در امر مسائل فنی و عمرانی توسط همکاران این حوزه، رضایت حداکثری شهروندان گرامی را نیز در پی دارد.

شهردار منطقه یک درهمین زمینه اظهار داشت : شهروندان ، طرحهای در حال اجرا را به عنوان خروجی عوارض پرداختی خود می دانند و از اینکه می بینند عوارض پرداخت شده از سوی خود برای توسعه و عمران و آبادانی شهر هزینه می شود رضایت داشته و به شهرداری اعتماد بیشتری می نمایند.


.


.


وی از تمایل و رغبت بیشتر شهروندان برای پرداخت عوارض و تقاضاهای مختلف در حوزه شهرسازی در این منطقه خبر داد و گفت: به علت افزایش فعالیتهای عمرانی شهرداری منطقه یک ، اعتماد شهروندان به شهرداری و رضایتمندی عمومی افزایش یافته است.

مولاخواه اظهار داشت : روند توسعه شتابان عمرانی منطقه یک همچنان ادامه دارد و بسیاری از پروژه ها در حال اجرا و اتمام هستند و بسیاری از پروژه ها باعث زمینه سازی جهت ایجاد عدالت و خدمت رسانی یکسان در سطح حوزه می گردد.

شهردار منطقه یک به برخی از پروژه های در حال اجرا  از جمله : کف سازی پیاده روهای پارک شمس تبریزی ، ساختمان اداری ، و مرکز همایشهای ولیعصر (عج) ، پیاده رو سازی  مسیر دروازه تا سه راهی ولیعصر ، اصلاح وضعیت جویها، کانال کشی در مسیر خیابان عباسی ، آسفالت اساسی چندین مسیر شریانی ، تکمیل  شبکه بندی آسفالت سطح حوزه، مقاوم سازی رودگذر جانبازان و … اشاره و اعلام داشت که تمامی این پروژه ها به سرعت در حال اجرا می باشند.

 

 

.

.


.


.


.


روابط عمومی شهرداری منطقه یک تبریز


[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.