حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 11405 تعداد نوشته های امروز : 0×

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری نمایش ویژۀ کودکان همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی

شناسه : 12007 27 فوریه 2018 - 9:42 371 بازدید

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی ، اجتماعی منطقه یک از برگزاری نمایش ویژۀ کودکان همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد.  بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : در قالب پنجمین جشنوارۀ تئاتر خیابانی تبریزیم و با مشارکت […]

پورتال شهرداری منطقه یک – برگزاری نمایش ویژۀ کودکان همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی
پ
پ

 به گزارش امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز، رامین راستی مدیر امور فرهنگی ، اجتماعی منطقه یک از برگزاری نمایش ویژۀ کودکان همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد.

 بر اساس این گزارش راستی اعلام داشت : در قالب پنجمین جشنوارۀ تئاتر خیابانی تبریزیم و با مشارکت سازمان فرهنگی ، هنری شهرداری تبریز همزمان با روز امور تربیتی نمایش ویژه ای در خصوص رفتارهای شایسته کودکان و نوجوانان و برخورد با والدین و احترام به بزرگترها و قانونمندی در جامعه  اجرا گردید.

 مدیر امور فرهنگی ، اجتماعی منطقه یک گفت: در این برنامه سعی شده بود تا با الهام از کلام الهی و فرمایشات بزرگان دین و شریعت در خصوص رفتار انسانی ، احترام و پرهیز از گناه و مشارکت و همدلی مطالبی در قالب نمایش به سمع و نظر کودکان و نوجوانان رسیده و مورد توجه آنان نیز قرار گرفته است.

 


.


.


.


.


.


.


امور ارتباطات شهرداری منطقه یک کلانشهر تبریز

[ad_2]

منبع : shahryarnews

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.